Võlgadega hädas Lamont Grupile tegi audiitor jätkuvuse märkuse 2008. aasta majandusandmeid analüüsides.
2008. aasta järel on audiitor aruandesse kirjutanud oma märkuses, et AS Lamont Grupp pole kajastanud raamatupidamist aruandes olulises osas õigesti ja õiglaselt.
„Analüüsides ühingu kliendivõlgnevust, jõudsime järeldusele, et kuluks on kandmata lootusetuid võlgnevusi summas ca 2 miljonit krooni. Lisaks sellele märgime, et meie hinnangul ei ole kajastatud seltsi investeeringuid kinnisvarasse turuväärtuses. Samuti juhime aktsionäride tähelepanu seltsi jätkuvuse probleemsusele, kirjutas Tawest Audiitorteenused OÜ partner Rein Volt.
2008. aastal investeeris Lamont Grupp rendipargi suurendamisse 18,4 miljonit krooni, ettevõtte müügitulu oli ca 20 miljonit ning aruande aasta puhaskahjum ligikaudu 2,5 miljonit. 2008. aastal oli Lamont Gruppil materjaalset põhivara 65 miljoni krooni väärtuses, samas on kohustuste suurus ligikaudu 60 miljonit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hetkel tegeleb firma võlgade sissenõudmisega ning oma võlgade katteks ettevõtte omandis oleva haagiserendiäri platsile rentniku otsimisega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevadel pankrotistunud, endiselt Hansapangalt Trailway kaubamärgi ostnud ja selle nime all haagiseäri ajanud, Lamont Grupi pankrotimenetluses valmis jaotusettepanek.
Sõbrapäeval käivitas Harju maakohus Hansapangalt Trailway kaubamärgiga haagiseäri ostnud Lamont Grupi pankrotimenetluse, täpselt kuu aega hiljem 14. märtsil kuulutas kohus välja ettevõtte pankroti.
Sõbrapäeval käivitas Harju maakohus järjekordse, Hansapangalt Trailway kaubamärgiga haagiseäri ostnud Lamont Grupi pankrotimenetluse.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.