Võlgadega hädas Lamont Grupile tegi audiitor jätkuvuse märkuse 2008. aasta majandusandmeid analüüsides.
2008. aasta järel on audiitor aruandesse kirjutanud oma märkuses, et AS Lamont Grupp pole kajastanud raamatupidamist aruandes olulises osas õigesti ja õiglaselt.
„Analüüsides ühingu kliendivõlgnevust, jõudsime järeldusele, et kuluks on kandmata lootusetuid võlgnevusi summas ca 2 miljonit krooni. Lisaks sellele märgime, et meie hinnangul ei ole kajastatud seltsi investeeringuid kinnisvarasse turuväärtuses. Samuti juhime aktsionäride tähelepanu seltsi jätkuvuse probleemsusele, kirjutas Tawest Audiitorteenused OÜ partner Rein Volt.
2008. aastal investeeris Lamont Grupp rendipargi suurendamisse 18,4 miljonit krooni, ettevõtte müügitulu oli ca 20 miljonit ning aruande aasta puhaskahjum ligikaudu 2,5 miljonit. 2008. aastal oli Lamont Gruppil materjaalset põhivara 65 miljoni krooni väärtuses, samas on kohustuste suurus ligikaudu 60 miljonit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hetkel tegeleb firma võlgade sissenõudmisega ning oma võlgade katteks ettevõtte omandis oleva haagiserendiäri platsile rentniku otsimisega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevadel pankrotistunud, endiselt Hansapangalt Trailway kaubamärgi ostnud ja selle nime all haagiseäri ajanud, Lamont Grupi pankrotimenetluses valmis jaotusettepanek.
Sõbrapäeval käivitas Harju maakohus Hansapangalt Trailway kaubamärgiga haagiseäri ostnud Lamont Grupi pankrotimenetluse, täpselt kuu aega hiljem 14. märtsil kuulutas kohus välja ettevõtte pankroti.
Sõbrapäeval käivitas Harju maakohus järjekordse, Hansapangalt Trailway kaubamärgiga haagiseäri ostnud Lamont Grupi pankrotimenetluse.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.