"Raskeveokite tehnilise olukorraga on suur probleem ja sellega peab kindlasti tegelema. Vanemaid ja ohtlikke autosid on meie teedel palju," kommenteeris olukorda transporditeenuseid pakkuva Aviator OÜ tegevjuht Urmet Maripuu.
Lisaks kannatab Maripuu sõnul ettevõte, kes ise jälgib töö- ja puhkeaja seadust, kui konkureeriv ettevõte seda eirab. "Seaduserikkujad jõuavad pikemaid vahemaid läbida ja sõidavad kiiremini, kuid on seejuures liikluses ohtlikud," ütles ta.
Maripuu arvates rikutakse töö- ja puhkeaja seadust erinevate osapoolte huvidest. Esiteks - mida kiiremini autojuht sõidab, seda kiiremini saab ring täis ja on võimalik startida uuele. Teinekord on tema sõnul huvi ka autojuhtidel, sest nad jõuavad Eestisse tulles kiiremini koju. "Sõidavad oma ketta nii-öelda mustaks ja saavad puhkusele ühe öö võrra rutem," ütles ta. Mõnikord võib peale jääda ka tellija soov, kes tahab oma kaupa ruttu kätte saada.
Maripuu andis oma hinnangu ning selgituse, miks möödunud nädalase politseikontrolli käigus avastati, et 75% veokitest esines rikkumisi.