• 28.09.10, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusvaheliste vedude firmad pelgavad välisriikide trahve

Rahvusvaheliste kaubavedudega tegeleva Olbtar ASi juhataja Toomas Olbrei kinnitusel peavad rahvusvaheliste vedude ettevõtted kõiki norme hoolega jälgima, sest suurtes välisriikides on trahvimäärad tehniliselt korrast ära ning sõidukijuhi töö- ja puhkeaja seaduse rikkumisel kõrged.
"Lääneriikides on trahvid lihtsalt väga suured," põhjendas Olbrei, miks veofirma hoolega seadusereal näpuga järge ajab ning ei saa lubada nii raskeid rikkumisi nagu tehniliselt korrast ära veok.
KA ML-Transport ASi juhatuse esimehe Meelis Lonni arvates tuleb seaduserikkumisi ette rohkem siseriiklike vedude puhul. "Välismaal on kontroll nii tugev, et ükski autojuht ei võta nii suurt riski enda ega oma ettevõtte kanda. Vastasel juhul kulub trahvi tasumiseks rohkem, kui veoteenuse osutamise eest saab," mainis Lonn.
 Transporditeenuseid pakkuvate ettevõtete juhid soovitavad raskeveokite seaduserikkumiste vähendamiseks tihendada politsei kontrollreide, mitte suurendada karistusi.
Olbrei ja Lonn andsid hinnangu ning selgituse, miks möödunud nädalase politseikontrolli käigus avastati, et 75% veokitest esines rikkumisi.
 

Seotud lood

Uudised
  • 24.09.10, 15:30
Politsei kontroll: 75%-l raskeveokitest esines rikkumisi
Eile kontrollis politsei Tallinnas raskeveokitele kehtivate nõuete täitmist. Ligi kahekümnest peatatud sõidukist ei esinenud probleeme vaid kolmel.
Uudised
  • 27.09.10, 14:57
Vedaja: ellujäämise nimel astutakse üle piiride
Eelmisel nädalal politsei poolt korraldatud raskeveokite kontrolli käigus vastas nõuetele vaid umbes 15% veokitest. Enim rikuti veokite tehnilise olukorra ja juhtidele esitatavaid sõidu- ja puhkeaja nõudeid. Veofirma juhi sõnul astutakse üle normide selleks, et firmal hing sees hoida.
Uudised
  • 28.09.10, 10:39
Vedaja: rikkis veokid meie teedel on suur probleem
Transporditeenuseid pakkuvate ettevõtete juhid soovitavad raskeveokite seaduserikkumiste vähendamiseks tihendada politsei kontrollreide, mitte suurendada karistusi.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele