• 23.08.10, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti-Läti ühisfirma ei tule tee-ehituse tähtajaga toime

Ehkki enamus teetöid valmib vastavalt graafikule, on osa teelõike, kus töö venib vaidluste või probleemsete projektide tõttu.
Üheks probleemsemaks teelõiguks on osutunud Pärnu ümbersõit, kus konsortsiumi moodustanud Eesti ja Läti firma pole suutnud plaanitud tähtaegadest kinni pidada ning uus ühendustee Tallinna ja Haapsalu maantee vahel sel aastal ei valmigi, vahendas Aktuaalne Kaamera.
Pärnu ümbersõitu ehitavad Koger & Partnerid ja SIA Binders. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi andmeil venitab ehitust osapoolte kõnelused täpse tööjaotuse osas. Töö pidanuks valmima oktoobris.
Paari nädala eest seisid töömasinad ka Tallinn-Narva maantee Liiapeksi ja Loobu vahelisel alal, kuna remonttöid teostav Nordecon Infra aktsiaselts pidas maanteeametiga vaidlusi tee alusmaterjali valiku osas. Tänaseks on pooled kokkuleppele jõudnud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust on üldiselt tänavuse suvega rahul, sest enamik teetöid on graafikus ja paljud tänaseks ka juba lõpetatud.
Teetööde mittetähtaegne valmimine on sageli tingitud vigasest projektlahendusest või vaidlustest maaomanikega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele