Ehkki enamus teetöid valmib vastavalt graafikule, on osa teelõike, kus töö venib vaidluste või probleemsete projektide tõttu.
Üheks probleemsemaks teelõiguks on osutunud Pärnu ümbersõit, kus konsortsiumi moodustanud Eesti ja Läti firma pole suutnud plaanitud tähtaegadest kinni pidada ning uus ühendustee Tallinna ja Haapsalu maantee vahel sel aastal ei valmigi, vahendas Aktuaalne Kaamera.
Pärnu ümbersõitu ehitavad Koger & Partnerid ja SIA Binders. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi andmeil venitab ehitust osapoolte kõnelused täpse tööjaotuse osas. Töö pidanuks valmima oktoobris.
Paari nädala eest seisid töömasinad ka Tallinn-Narva maantee Liiapeksi ja Loobu vahelisel alal, kuna remonttöid teostav Nordecon Infra aktsiaselts pidas maanteeametiga vaidlusi tee alusmaterjali valiku osas. Tänaseks on pooled kokkuleppele jõudnud.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust on üldiselt tänavuse suvega rahul, sest enamik teetöid on graafikus ja paljud tänaseks ka juba lõpetatud.
Teetööde mittetähtaegne valmimine on sageli tingitud vigasest projektlahendusest või vaidlustest maaomanikega.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.