13 miljoni euro ehk enam kui 200 mln krooni eest müüdi nii nimi airBaltic kui kaubamärkide "airBaltic.com", "airBaltic Travel.com", "airBaltic Hotels", boonusprogrammi "Baltic Miles" ja eelmisel aastal tegevust alustanud taksofirma "Baltic Taxi" nimed, vahendas Läti majandusleht Dienaz Biznes.
Riigi, millele kuulub lennufirmast 52,6%, peaminister Valdis Dombrovskis teatas, et tehing ei ole veel heakskiitu saanud ning riik kavatseb sellele oma hinnangu anda.
Dombrovskise andmeil õigustas lennufirma juht Bertolt Flick brändimüüki võimalust lisaraha leidmist, rahahäda leevendamist tõi põhjuseks ka lennufirma asepresident Janis Vanags.
Mulluse aasta-aruande põhjal hindas lennufirma oma brändi olevat väärt 200 miljonit krooni, raha tuleb üle kanda 31. detsembriks. Lennufirma peab kaubamärgi uuele omanikule hakkama kasutamise eest tasu maksma.
Läti majandusminister Artis Kampars lubas teha kõik endast sõltuva, et tehing tühistada.
"Täna avalikuksse ette jõudnud tehing näitab, kuidas Flick toimetas enda, mitte lennufirma huvides. See tehing vähendas airBalticu kui lennufirma väärtust," kommenteeris Kampars portaalile Nozare.lv.
airBaltic teatas 2009. aasta kasumiks ligi 300 mln krooni.