Pärast Transpordi- ja sideministri Kaspars Gerhardsi kohtumist airBalticu juhtkonna ja nõukoguga eile pärastlõunal vabastati lennufirma nõukogu usalduse kaotuse tõttu ametist. Põhjuseks airBalticu nime ja kaubamärkide müük lennufirma juhiga seotud firmale.
Samuti lubas juhtkond eesotsas Bertolt Flickiga, et tagastab airBalticu kaubamärgi. Seni pole Flick selle eest veel midagi tasunud, mullu detsembris tehtud tehingu eest oli aega tasuda selle aasta lõpuni.
Ministri sõnul ei ole ka lennufirma tasunud ühtegi santiimi kaubamärgi kasutamise eest. Kuigi Flicki sammus nähakse heatahte märki, ei vabasta see juhtkonda võimalike ebaseaduslike tehingute uurimisest, vahendas bb.lv.
Viieliikmelist nõukogu juhtis Transpordiministeeriumi ametnik Vigo Legzdins. Gerhardsi sõnul kohtuvad omanikud peagi, et uus nõukogu valida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Üle-eile tuli avalikuks, et lennufirma müüs brändi ja kaubamärgid lennufirma juhi Bertolt Flickiga seotud ettevõttele, millele kuulub 47,2% lennufirmast.
Seotud lood
Läti peaminister Valdis Dombrovskis algatas Läti ajakirjanduse andmeil uurimuse, mis asjaoludel müüdi lennufirma bränd ja kaubamärgid lennufirma presidendiga seotud ettevõttele.
Läti lennufirma airBaltic müüs oma nime ja kaubamärgid lennufirma juhile kuuluvale ettevõttele Baltijas aviacijas sistemas, millele kuulub airBalticust 47,2%.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.