Läti peaminister Valdis Dombrovskis algatas Läti ajakirjanduse andmeil uurimuse, mis asjaoludel müüdi lennufirma bränd ja kaubamärgid lennufirma presidendiga seotud ettevõttele.
Dombrovskis volitas täna transpordiminister Kaspars Gerhardsi uurima, kas lennufirma nõukogu ja juhatuse liikmete tegevus airBalticu nimemüügiga vastab seadustele või mitte.
Eile tuli avalikuks, et airBaltic müüs mullu detsembris ettevõtte presidendi Bertolt Flickile kuuluvale ettevõttele, mis on ka 47,2% ulatuses airBalticu omanik, suuromaniku Läti riigi selja taga lennufirma nime ja kaubamärgid.
Seotud lood
Pärast Transpordi- ja sideministri Kaspars Gerhardsi kohtumist airBalticu juhtkonna ja nõukoguga eile pärastlõunal vabastati lennufirma nõukogu usalduse kaotuse tõttu ametist. Põhjuseks airBalticu nime ja kaubamärkide müük lennufirma juhiga seotud firmale.
Läti lennufirma airBaltic müüs oma nime ja kaubamärgid lennufirma juhile kuuluvale ettevõttele Baltijas aviacijas sistemas, millele kuulub airBalticust 47,2%.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.