Läti ajakirjanduses kogub tuure uus skandaal. Kui kuu aega tagasi kerkis airBaltic kirjutamisaineks lennufirma juhi Bertolt Flicki ettevõttele müüdud nime ja kaubamärkidega, siis nüüd on põhjuseks kahtlus, et Flick laseb oma kontoriarved Läti maksumaksjal kinni maksta.
Skandaali keskmes on Bertolt Flickile ja airBalticu ühele omanikule, Baltijas aviacijas sistemas (BAS) üüritud pind. BAS üürib pindu Riia lennujaama lähedal kontorihoones Helio. Majahaldajalt saadud info kohaselt aga ei ole majal leping mitte BASi, vaid airBalticuga, vahendas venekeelne Delfi. Samas ei ole ajakirjanike andmete järgi Flick lennufirmale arveid tasunud.
BASi omanik ja lennufirma juht Bertolt Flick ning lennufirma asepresident Janis Vanags kahtlustust ei kommenteerinud.
airBaltic kuulub 52% ulatuses Läti riigile ja 47,2% ulatuses lennufirma juhi ettevõttele Baltijas aviacijas sistemas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Läti lennufirma airBaltic müüs oma nime ja kaubamärgid lennufirma juhile kuuluvale ettevõttele Baltijas aviacijas sistemas, millele kuulub airBalticust 47,2%.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.