"Tundub, et kaubamärkide vahetamised on loogiline samm," tunnustas Tammis Lux Expressi Eurolinesi kaubamärgist loobumist, kahe uue loomist ja koostööd airBalticuga. Tegemist on ju turuliidriga. Siiski nentis ta, et näiteks ka Ecolinesi Peterburi aja Riia suunal toimuvad reisimahud on muljetavaldavad.
Tammise sõnul ei taju Hansabuss, et Lux Express oleks konkurent, kuna firma kasvatab käivet ja reisijate arvu omas nišis. "Simple Express pakub konkurentsi Ecolinesile, mitte meile," osutas ta kahe odavliini olukorrale. Pealegi ilmselt toimub nüüd teatud jaotus Lux Expressi ja Simple Expressi liinisõitude vahel - osa kliente kolib odavamasse ümber.
Kas Simple Express on siis elujõuline?
"Aeg näitab."
Kas Hansabuss ei plaani rajada odavliini, mis näib nüüdsel ajal hästi müüvat?
"Odavliin ei kuulu meie keskpikka perspektiivi. Meie Business Line pakub konkurentsi pigem Lux Expressile. Konkurents on edasiviiv jõud ja tervendav."
Käesolev aasta rahvusvahelises bussiveos saab tema sõnul olema eelmisest aastast parem. "Meil on olnud stabiilselt üle 2 000 reisija kuus - nagu just lootsime. Ennustan meile väga head aastat," tõdes Tammis.
Üldises plaanis läks Eesti rahvusvaheline bussivedu selle aasta kevadel ilusti käima. "Rahvast liigub, busse on puudu, sesoonsus oma vanas headuses on tagasi," rõõmustas bussifirma juht.
"Tuhal on siiski oma mõju ja Top Toursil on meile positiivne mõju - inimesed lendavad väem ning sõidavad enam bussi ja laevaga, ei minda enam nii kaugele. Sellel aastal on Baltikumi bussiliiklus aktiivsem ja kasv on kõigil," loetles Tammis edutegureid.