Võrreldes eelmise aasta nelja esimese kuuga, kasvatas airBaltic selle aasta samal perioodil reisijate hulka ligi viiendiku, aprillide võrdluses tuli küll kerge taane, ilmneb lennufirma teatest.
Läti lennufirma airBaltic vedas 2010 aprillis kokku 211 503 reisijat (Riiast, Vilniusest ja Tallinnast), mida on 3% vähem, võrreldes aprilliga 2009, kui airBaltic vedas 217 544 reisijat.
2010. aasta esimesel neljal kuul vedas airBaltic kokku 835 694 reisijat, ehk 16% rohkem kui samal ajal aastal 2009, kui reisijate koguarv oli 717 705.
airBalticu kommertsdirektor Tero Taskila: "airBalticu reisijatearvu kasvu mõjutas aprillis tugevalt vulkaanituhapilv ja õhuruumipiirangud, mis mõjutasid lennuliiklust rohkem kui nädal aega."
airBaltic opereeris aprillis 4044 lendu ehk 10% enam kui 2009. aasta aprillis, mil opereeriti 3687 lendu. 2010. aasta jaanuarist aprillini tegi lennufirma kokku 15 775.
Täituvusfaktor, mis näitab proportsionaalselt olemasolevate istekohtade ja tegelike reisijate vahelist suhet, oli 2010 aprillis 63%, ehk 2 protsendipunkti vähem kui aprillis 2009. 2010. aasta esimesel neljal kuul oli täituvusfaktor 62%. Sama oli see ka aasta 2009 sel perioodil.
15-minutilisel lennutäpsuse skaalal oli selle aasta aprillis airBalticu tulemus 91,5%. See tähendab, et rohkem kui 91 lendu sajast väljusid õigeaegselt või mitte enam kui 15-minutilise hilinemisega.
Eesti kaudu on airBalticul käigus kaheksa otseliini: Tallinnast Riiga, Vilniusesse, Turusse, Tamperesse, Lappeenrantasse, Oulusse ja Stockholmi ning üks otselend Tartus Riiga. Kodujaama Riia kaudu teenindab airBaltic 80 sihtkohta.
Aprill ‘10 Aprill ‘09 MuutusLendude arv 4044 3687 10%Reisijate arv 211 503 217 544 -3%Täituvus 63% 65% -2% p.p.
Jaanuar-aprill ‘10 Jaanuar-aprill ‘09 MuutusLendude arv 15 775 13 348 18%Reisijate arv 835 694 717 705 16%Täituvus 62% 62% 0% p.p.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.