Võrreldes eelmise aasta algusega, kasvas Eesti Raudtee kaubaveomaht selle aasta alguses ligi viiendiku, ilmneb firma teatest.
Kui 2009. aasta I kvartalis veeti mööda Eesti Raudtee rööpaid kaupa 6,47 miljonit tonni, siis selle aasta I kvartalis 7,53 miljonit tonni ehk 16,4% rohkem.
Võrreldes eelmise aasta märtsiga, kasvasid kaubaveo mahud selle aasta märtsiks tasemelt 2,33 miljonit tonni tasemele 2,64 miljonit tonni ehk 13,3%.
Erakordselt külm ja lumerohke talv on suurendanud elektrienergia tootmist,
Artikkel jätkub pärast reklaami
mistõttu on mööda raudteed riigisiseselt selle aasta märtsis veetud põlevkivi54 protsenti mullusest rohkem.
Piirilt vastuvõetavad tavapärased kaubavood püsivad mullusügisesel tasemel.
Seetõttu võib eeldada, et kevade saabudes taanduvad raudteel veetavadkaubaveomahud eelmise aastaga võrreldavale tasemele.
2009. aastal veeti Eesti Raudtee infrastruktuuril 25,38 miljonit tonni kaupa,
mis jäi 2008. aasta veomahule ligi 2,7%-ga alla.
Eesti Raudtee prognoosib 2010. aasta kaubaveo mahuks Eesti Raudtee
infrastruktuuril 23 miljonit tonni.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.