• 08.04.10, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütteõli ja mootorikütus tarbijahinna vedurid

Võrreldes eelmise aasta märtsiga, tarbijahinnaindeks tõusis 2010. aasta märtsis 1,7% ja, võrreldes tänavu veebruariga, 1,3%. Peamisteks upitajateks kütteõli ja mootorikütus, teatab Statistikaamet.
Eelmise aasta märtsiga võrreldes mõjutasid indeksit kõige rohkem mootorikütuse hinnatõus ning värske köögivilja kallinemine, mille mõju indeksile oli siiski kolm korda väiksem kui mootorikütusel. Mullu sama ajaga võrreldes on enim kallinenud kütteõli (46,7%), samuti mootorikütus (32,7%).
Kaubad olid eelmise aasta märtsiga võrreldes 2,3% ja teenused 0,5% kallimad. Toidukaup oli 1,0% odavam ja tööstuskaup 5,3% kallim.
Kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad on eelmise aasta märtsiga võrreldes tõusnud 10,3% ja mittereguleeritavad hinnad langenud 0,9%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kütteõli järel kallines värske ka köögivili (35,3%). Kartul oli 22%, sai 21,9% ja õunad 20,9% odavamad.
Veebruariga võrreldes on kõige rohkem kallinenud värske köögivili (31%), mis oli ka indeksi suurim mõjutaja. Suuremat mõju avaldas veel elektri ja soojusenergia hinnatõus. Munad kallinesid kuuga 11,8%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele