• 24.03.10, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

airBaltic on kui riigi motivaator

Tallinna Lennujaama nõukogu liige Viljar Arakas ütles KUKU raadios, et Läti airBalticu otsus Tallinnast uusi liine avada ja siia oma baas rajada on rõõmustav, aga Vilniuse lennujaama näitel ka muret tektiav.
Mõni aasta tagasi sisenes lätlaste lennufirma jõuliselt Leedu turule, kohalik lennukompanii aga suretati välja. Hiljem aga lõpetati otselennud Vilniusest ja kõik lennud pandi käima läbi Riia.
Arakas märkis, et air Balticu tegutsemine on selles mõttes positiivne samm, et nüüd tuleb otsustada, mida teeb Estonian Air ja selle üks omanikest – Eesti riik.  Nüüd tuleb ju otsustada, kas riik tahab Estonian Airi arendada või hakkab riik hoopis doteerima mõningaid lennuliine. Näiteks võiks kasutusele tulla, mis on praamiliikluses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõigepealt tuleks selgeks teha, mis on need linnad, millega lennuühenduse hoidmine on hädavajalik. Seejärel võiks välja kuulutada vähempakkumise ja liini teenindajat riigi poolt doteerida, selgitas Arakas
Suvel on Tallinnast võimalik lennata tõesti väga paljudesse kohtadesse, probleem on aga selles, et lendude tihedus ei ole rahuldav. Arakas märkis, et tema hinnangul oleks normaalne, et näiteks Londonisse saaks lennata iga päev.

Seotud lood

Uudised
  • 24.03.10, 10:14
Sakkov: airBalticu baasiks saab Tallinna Lennujaam
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov airBalticu enese Tallinna Lennujaama sisse sättimises midagi iseäralikku ei näe.
Uudised
  • 23.03.10, 16:41
airBaltic avabki Tallinnas oma baasi
Juba juunist toimib Tallinnas airBalticu oma baas - mis, kus ja kuidas täpselt, sellest lubab lennufirma rääkida alles nädala pärast.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele