Veebruaris püstitati Eestis uute sõiduautode müügis kümnendi rekord. Aastaga kukuti pea topelt, kuuga üle viiendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Kui 2009. aasta veebruaris müüdi Eestis uusi sõiduautosid 794, siis selle aasta veebruaris 415 ehk toimus kukkumine 47,7%.
Selle aasta jaanuaris müüdi uusi sõiduautosid 529. Sellest tulemusest on taandutud 21,5%.
Selle aasta veebruaris saavutatud tulemus on terve viimase kümnendi (2000-2010) lõikes konkurentsitult madalaim tulemus.
Senisest madaltulemusest 426 uut sõiduautot, mis fikseeriti 2009. aasta detsembris, on toimunud langus 2,6%.
Kümnendi (2000-2010) parim veebruar oli aastal 2008, kui müüdi 2 182 uut sõiduautot. Sellest tulemusest on langetud 81%. Sama kümnendi absoluutne parim tulemus registreeriti mais 2007, kui müüdi 3 192 uut sõiduautot. Sellest tulemusest on toimunud tõeline kukkumine, tervelt 87%.
Selle aasta veebruaris oli kõige popim mark Toyota. Selle margi esindajaid müüdi 64. Esiviisikusse mahuvad oma müügimahtudega veel Citroen (38), Honda (36), Škoda (34) ja Volkswagen (33).
Teisi autosid müüdi vähem.
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta veebruariga, kasvas soomlaste uute autode müük tervelt viiendiku, kõige popim oli Volkswagen, teatab Kauppalehti.
Esimene kevadkuu märts pani uute sõiduautode müügi Eestis kasvama. Ehkki eelmise aasta märtsile jääb tulemus alla, on müüginäitajad oktoobrist veebruarini ületatud, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.