Võrreldes eelmise aasta veebruariga, kasvas soomlaste uute autode müük tervelt viiendiku, kõige popim oli Volkswagen, teatab Kauppalehti.
Suurim kasvaja oli Jeep 421%-ga. Siiski hulga poolest müüdi neid autosid vähe, vaid 35 tükki.
Kokku müüdi selle aasta veebruaris Soomes uusi autosid 7 598 tükki. Aasta varem oli see näitaja viiendiku võrra väiksem.
Suurimad kasvajad olid veel Smart (+164%), Nissan (+61%), Hyundai (+61%), Opel (+46%), Škoda (+45%), Renault (+41%) ja Peugeot (+ 33%)
Müüdud autode hulga poolest oli veebruaris juhtiv mark Volkswagen, mida müüdi 927 tükki. Jäörgnesid Toyota, Škoda, Volvo ja Ford.
Mudelite osas olid sel ajal kõige popimad Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai, Toyota Avensis ja Opel Astra.
Ehkki Toyotal on viimasel ajal olnud probleeme tehnikaga, kahanes selle margi müük, võrreldes eelmise aasta omaga, vaid 0,9%.
Automüügis suurimad kaotajad olid veebruaride võrdluses Fiat (-59%), Honda (-42%), Suzuki (-34 %), Chevrolet (-32 %), Subaru (-24%), Mitsubishi (-24%), Dodge (-19%).
Aasta alguse automüüki on pärssinud sadamate streigid, rasked lume- ja jääolud.
7 598 uue auto hulgas müüdi veebruaris 618 kaubikut, 171 veokit ja 21 bussi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris püstitati Eestis uute sõiduautode müügis kümnendi rekord. Aastaga kukuti pea topelt, kuuga üle viiendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.