Võrreldes eelmise aasta veebruariga, kasvas soomlaste uute autode müük tervelt viiendiku, kõige popim oli Volkswagen, teatab Kauppalehti.
Suurim kasvaja oli Jeep 421%-ga. Siiski hulga poolest müüdi neid autosid vähe, vaid 35 tükki.
Kokku müüdi selle aasta veebruaris Soomes uusi autosid 7 598 tükki. Aasta varem oli see näitaja viiendiku võrra väiksem.
Suurimad kasvajad olid veel Smart (+164%), Nissan (+61%), Hyundai (+61%), Opel (+46%), Škoda (+45%), Renault (+41%) ja Peugeot (+ 33%)
Artikkel jätkub pärast reklaami
Müüdud autode hulga poolest oli veebruaris juhtiv mark Volkswagen, mida müüdi 927 tükki. Jäörgnesid Toyota, Škoda, Volvo ja Ford.
Mudelite osas olid sel ajal kõige popimad Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai, Toyota Avensis ja Opel Astra.
Ehkki Toyotal on viimasel ajal olnud probleeme tehnikaga, kahanes selle margi müük, võrreldes eelmise aasta omaga, vaid 0,9%.
Automüügis suurimad kaotajad olid veebruaride võrdluses Fiat (-59%), Honda (-42%), Suzuki (-34 %), Chevrolet (-32 %), Subaru (-24%), Mitsubishi (-24%), Dodge (-19%).
Aasta alguse automüüki on pärssinud sadamate streigid, rasked lume- ja jääolud.
7 598 uue auto hulgas müüdi veebruaris 618 kaubikut, 171 veokit ja 21 bussi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris püstitati Eestis uute sõiduautode müügis kümnendi rekord. Aastaga kukuti pea topelt, kuuga üle viiendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.