Võrreldes eelmise aasta veebruariga, kasvas soomlaste uute autode müük tervelt viiendiku, kõige popim oli Volkswagen, teatab Kauppalehti.
Suurim kasvaja oli Jeep 421%-ga. Siiski hulga poolest müüdi neid autosid vähe, vaid 35 tükki.
Kokku müüdi selle aasta veebruaris Soomes uusi autosid 7 598 tükki. Aasta varem oli see näitaja viiendiku võrra väiksem.
Suurimad kasvajad olid veel Smart (+164%), Nissan (+61%), Hyundai (+61%), Opel (+46%), Škoda (+45%), Renault (+41%) ja Peugeot (+ 33%)
Artikkel jätkub pärast reklaami
Müüdud autode hulga poolest oli veebruaris juhtiv mark Volkswagen, mida müüdi 927 tükki. Jäörgnesid Toyota, Škoda, Volvo ja Ford.
Mudelite osas olid sel ajal kõige popimad Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai, Toyota Avensis ja Opel Astra.
Ehkki Toyotal on viimasel ajal olnud probleeme tehnikaga, kahanes selle margi müük, võrreldes eelmise aasta omaga, vaid 0,9%.
Automüügis suurimad kaotajad olid veebruaride võrdluses Fiat (-59%), Honda (-42%), Suzuki (-34 %), Chevrolet (-32 %), Subaru (-24%), Mitsubishi (-24%), Dodge (-19%).
Aasta alguse automüüki on pärssinud sadamate streigid, rasked lume- ja jääolud.
7 598 uue auto hulgas müüdi veebruaris 618 kaubikut, 171 veokit ja 21 bussi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris püstitati Eestis uute sõiduautode müügis kümnendi rekord. Aastaga kukuti pea topelt, kuuga üle viiendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.