Esimene kevadkuu märts pani uute sõiduautode müügi Eestis kasvama. Ehkki eelmise aasta märtsile jääb tulemus alla, on müüginäitajad oktoobrist veebruarini ületatud, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Kui 2009. aasta märtsis müüdi Eestis uusi sõiduautosid 824, siis selle aasta märtsis 653. Eelmise aasta tulemusele jääb see alla 20,7%.
Viimase kümne aasta lõikes on selle näitaja puhul tegemist viletsaima märtsiga. Parim märtsi tulemus saavutati aastal 2007, kui uusi sõiduautosid müüdi Eestis 2881. Sellele numbrile jääb 2010. aasta märtsi tulemus alla 77,3%.
Samas aga ületab selle aasta märtsis saavutatud müüginumber 653 müügitulemusi alates oktoobrist kuni veebruarini. Veebruar pakkus teatavasti Eesti uute sõiduautode müügi viimase 10 aasta lõikes absoluutselt nõrgima tulemuse (415).
Võrreldes selle aasta jaanuariga (529), müüdi uusi sõiduautosid selle aasta märtsis 23,4% rohkem. Võrreldes veebruariga (415) aga tervelt 57,4% rohkem.
Lähiminevikust alles september 2009 pakkus selle aasta märtsist parema tulemuse (704). Alates oktoobrist kuni veebruarini müüdi uusi sõiduautosid Eestis vastavalt kuule 449, 434, 426, 529, 415.
Seotud lood
Selle aasta märtsi kosuvas uute sõiduautode müügis sai juhtpositsiooni Toyota, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Amserv Auto tegevjuhi Mart Mägi tõdemusel osutab märtsikuine automüügi paranemine peale hooajateguri ka toibuvale majandusele. Elavnemine algas just märtsi lõpus.
Veebruaris püstitati Eestis uute sõiduautode müügis kümnendi rekord. Aastaga kukuti pea topelt, kuuga üle viiendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Võrreldes veebruariga, võeti Eestis uusi sõiduautosid arvele rohkem, eelmise aasta märtsile jäädi küll veel alla, ilmneb maanteeameti liiklusregistri andmetest.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.