Selle aasta märtsi kosuvas uute sõiduautode müügis sai juhtpositsiooni Toyota, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Üle viie kuu paremat tulemust ja kasvu tõotav uute sõiduautode müük Eestis tegi märtsis kõikse popimaks uueks sõidautoks Toyota. Teiseks jäi Škoda, kolmandaks Honda. Vahepealset suhtelist edunumbrit Daciat ei müüdud ühtegi.
Liigiti oli sõiduautodest märtsis hinnatuim väike keskauto (200 tükki), järgmine oli keskauto (159), siis tuli aeglustita maastur (99). Väikeautosid müüdi 80, mahtuniversaale sõiduauto baasil 42 ja kaubiklu baasil 32. Aeglustiga maastureid läks müügiks 18, suuri keskautosid samuti 18, miniautosid 4. Maha müüdi ka 1 luksauto.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Märtsis Eestis müüdud uute sõiduautode pingerida TOP10
Toyota 101
Škoda 70
Honda 60
Citroen 55
Ford 48
Mazda 30
Subaru 30
Hetkel kuum
Lisatud täismahus uuringu kokkuvõte
Üle ringtee oma logistikaparki rajav Leedu Sirin on dilemma ees
“Me ei saanud pangaga kaubale”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nissan 29
Peugeot 26
Chrysler 23
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimene kevadkuu märts pani uute sõiduautode müügi Eestis kasvama. Ehkki eelmise aasta märtsile jääb tulemus alla, on müüginäitajad oktoobrist veebruarini ületatud, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.