Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp tõdes, et nüüd ju autojuhtide kvaliteet parem ja ilmselt piirihädasidki vähem.
"Nüüd ju muidugi autojuhte liiga palju, kuid nende hulgast on valida. Enne, buumi ajal, oli juhtidest puudus ja siis võeti tööle igasuguseid joodikuid ja muid...," võrdles Kuldkepp paremaid ja halvemaid aegu.
Tema seletusel on majandusolukorrast tulenevalt tegutsevaid autojuhte jäänud märkimisväärselt vähemaks, samas on tõusnud kvaliteet. Ka firmasid on jäänud vähemaks. Isegi assotsiatsiooni poolt vaadatuna on olukord mõneti tuntav.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Kõik firmad kiidavad autojuhtide tõusnud kvaliteeti, teisalt aga, jah, on ju autojuhtidel tööpuudus.... kuid töökvaliteet on parem," seletas ta.
Ehkki esitotsa turumuutus assotsiatsioonile suurt muutust ei too, on tunda piiril salakaubaveos olukorra paranemist. "Eks kõik vedajate vastased nõuded esitatakse ju meie kaudu...," nentis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubavedaja väljahõigatud vaba kaubikujuhi koht kogus nädalaga 800 soovijat.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.