Kaubavedaja väljahõigatud vaba kaubikujuhi koht kogus nädalaga 800 soovijat.
CV-keskuses ilmunud kuulutuses teatab 2001. aastast tegutsev kaubavedaja Sintravella OÜ, et pakutakse kohta kaubikujuhile brutopalgaga 7390 krooni ning "...Kandideerida AINULT tõsistel soovijatel, kes vastavad nõudmistele ja on valmis ning võimelised antud ametikohal töötama!"
Et autopark asub Järvekülas 4 km kaugusel Tallinna Lennujaamast, peab kandidaadil olema isiklik auto.
"Alates 3. veebruarist, kui kuulutus üles sai, on laekunud 800 CV-d," tõdes Sintravella OÜ põhiomanik ja juht Marek Aljand. Loomulikult tuleb kõik need CV-d läbi vaadata. Kuid pelgalt paari-kolmekümnega saab tõsisemalt tegeleda.
"Eelistame neid, kelle kodu on lähemal, et... oleks meil endal väiksemad kulud. Oleme valinud välja 25 soovijat, kelle kutsume töövestlusele, iga päev tuleb 5-6 juurde, kellega peame juba töövestlusi. Lisaks tuleb vestluselkäijal teha üks proovisõidupäev, kus selgub, kas ta linna tunneb, kuidas oskab sõite planeerida," selgitas ta.
Tegeleb ju firma erinevate vedudega alates toiduainetest kuni ehituskaupadeni.
Aljandi sõnul on tegelikult 75% juhtidest head sõitude planeerijad, 25%-l tuleb sisse vigu.
Miks vajatakse juhti, kas eelmine oli mingi veaga või on siin muu põhjus?
"Tegelikult oleme ostnud uue bussi ja sellele on vaja juhti. Samas saab nüüd tööle võtte juhi, kellele saab tasuda 30% vähem, kui senistele töölolevatele," põhjendas Aljand ausalt.
Ta lisas, et firma püüab suhtuda uude juhti ikka optimaalselt, mõistlikult, mis siis, et nüüd on turg töölevõtja päralt.
Aljase sõnul kandidaatide laviin päevade arenedes raugeb, põhilaviin jääb esimestesse päevadesse. Kuulutus aegub tööportaali andmeil 3. märtsil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp tõdes, et nüüd ju autojuhtide kvaliteet parem ja ilmselt piirihädasidki vähem.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.