Paari aasta eest Eesti taksoturule sisenenud Tallink Takso kasvatab veomahte, käibe ja kasumi jätab firma enda teada.
"Konkurents on endiselt tihe, kuid meie eesmärgiks on endiselt oma turusihis kvaliteettaksoteenuse pakkumise alal
esirinnas olla," kiitis oma juhtitavat firmat AS Tallink Takso juht Alger Holzmann.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Alates selle aasta jaanuarist teenindab Tallink Takso kliente ka Stockmann'i taksopeatuses. "Kliendid on Tallink Takso hästi omaks võtnud ning turistid kasutavad meie teenuseid ka meelsasti," lisades veomahtude teemal vaid "2009. aasta igakuised veomahud on kasvanud võrreldes 2008. aastaga.2
Hoolimata mitmest küsimisest, jättis Holzmann peale firma veomahu numbrite ka kasumi ja käibe andmed enda teada.
2007. aasta 19. septembril loodud Tallink Takso esimene majandusaasta lõppes 31. augusti 2008 5,9 miljoni kroonise käibe juures 12,7 miljoni kroonise kahjumiga. Selle tulemusel langes toons firma omakapital 3,7 miljoniga krooniga miinusesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Takso suurendas kahjumi katmiseks aktsiakapitali 2,9 miljoni krooni võrra 6,9 miljonile kroonile.
Peale eelmise aasta taandumist ootab Tulika Takso turu korrastumist, Tallink Taksol hoitakse silm peal.
Väike odavtaksoteenuse pakkuja hoidub suurte kvaliteetfirmade mängumaast eemale.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.