Skandinaavia lennukompanii SAS on märtsis aktsionäridelt juurde küsitud 6 miljardit Rootsi krooni juba ära kulutanud, kirjutas Taani majandusleht Börsen eilses esikaaneloos.
Raha emissioonist oli kavas kasutada netovõla vähendamiseks 23 miljardilt Rootsi kroonilt 17 miljardile Rootsi kroonile. Täna on aga lennufirma netovõlg (kus on sees võlg ja liisingumaksed) viimastel andmetel tagasi emissioonieelsel tasemel.
Viimased andmed on kolmanda kvartali seisuga. Kui juurde arvata ka neljas kvartal, võib pilt olla veelgi süngem, kuna neljas kvartal on kassatulude poolest lennufirmadele tavaliselt kõige kehvem kuu, kirjutab leht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Raskustes Skandinaavia lennufirma SAS peab tõenäoliselt kevadisele emissioonile lisaks varsti omanikelt veel raha juurde küsima, prognoosib lennundusanalüütik Anders Lidman täna Rootsi majanduslehele Dagens Industri antud intervjuus. Venib ka Estonian Airi müük.
SAS Group müüs oma Suurbritannia maapealse teeninduse maha, teatab Aircargonews.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.