"Nüüd tuleb kohtuistungi kohta lahend 6. jaanuaril 2010 kell 16:00," teatas Harju Maakohtu pressinõunik Kristina Ots eile toimunud AS-i Russian Estonian Rail Services (RERS) ASi Eesti Raudtee (ER) vastu esitatud haginõude arutleu kohta.
Eile oli Harju Maakohtu Kentmanni tänava kohtumajas taas arutlusel RERSi 18,4 miljoni kroonine hagi ERi vastu.
RERS nõuab ER-lt 18 435 029,60 krooni Venemaal raudteeõnnetuse tagajärjel kasutuskõlbmatuks muutunud vagunite maksumuse hüvitamiseks. Eile kuulati istungil osapooled ära ja nüüd oodatakse lahendit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
"Vastaspool arvab, et see oli loodusõnnetus, aga riigifirmas ju keegi millegi eest ei vastuta. Kui õigust ei tule, kaebame edasi," oli AS-i Russian Estonian Rail Services (RERS) juhatuse esimees Ervin Hasselbach pahane Eesti Raudtee peale.
Ülehomme alustab kohtutes uut ringi ekspedeerimisifrma Russian Estonian Rail Services (RERS) hagi Eesti Raudtee (ER) vastu.
"Kes süüdi, seda ütleb kohtuotsus. Kuid rahvusvahelise eeskirja järgi vastutab veose eest lõpuks see, kelle asukohamaal vedamine toimub," selgitas ASi Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.