AS Tallinna Lennujaam soovib enda naabrusse rajada era- ja väikelennukite lennujaama koos terminali ja angaaridega, teatab linnavalitsus.
Detailplaneeringu koostamise algatamist taotles AS Tallinna Lennujaam. Eesmärgiks on Lasnamäel Suur-Sõjamäe tänava ja Tallinna Lennujaama vahelisel 4,7 ha alal kinnistute liitmine ja planeeritavale alale ehitusõiguse määramine era- ja väikelennukite lennujaama ning terminali ja angaaride ehitamiseks. Detailplaneeringu eskiisi koostas K-Projekt AS.
Väike-Sõjamäe tn 22 kinnistu on riigile kuuluv hoonestamata tühermaa. Planeeringualast põhjas paikneb põhiliselt nõukogudeaegne tööstushoonestus. Planeeringualast lõunas on Tallinna lennuvälja ruleerimisrajad.
Planeeritavale alale kavandatavate hoonete alune pind võib olla kuni 16 000 m² ja hoonete suurim lubatud kõrgus 10-25 meetrit maapinnast sõltuvalt lennujaama kõrguspiirangutest. Parkimine on lahendatud omal krundil hoone mahtu kavandatud 142-kohalisse parklasse.
Tallinna linnavalitsus otsustab kolmapäeval Väike-Sõjamäe tn 22 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamise algatamise.
Peale algatamist korraldab Lasnamäe Linnaosa Valitsus detailplaneeringu lähteseisukohtade ja eskiislahenduse tutvustamiseks väljapaneku ja avaliku arutelu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"See asi on teinud meile palju nalja! Siia tuleb üks angaar ja kogu lugu. Mingit lisalennujaama ei tule, " naeris ASi Tallinna Lennujaam juhatuse liige Erik Sakkov.
"See on väga tervitatav, kui saadakse liinilennukid ja üldlennukid teineteisest lahku!" pakatas rõõmust lennudusärimees ja väikelennuki omanik Tõnis Lepp Tallinna Lennujaama nn lisalennujaama teemal.
Tallinna linnavalitsus otsustab kolmapäeval era- ja väikelennukite lennujaama rajada võimaldava detailplaneeringu vastuvõtmise.
"Ei - tulevad ikka mitu angaari ja terminal koos kõigi funktsioonidega," eitas ASi Lennujaam juhatuse esimees Rein Loik vaid ühe hooldusangaariga piirdumist nn lisalennujaama alal.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.