• 14.10.09, 08:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kitter: Tallink Eestis lauskoondada ei plaani

"Eesti poolel koondamiskapaaniat pole. Kõik sõltub ikkagi äritulemustest, " jäi Tallinki juhatuse liige Lembit Kitter diplomaatiliseks seoses tänahommikuse teatega, et põhjakaldal peab pillid kotti panema 77 töötajat.
Kui kuskil eraldi üksuses, siis pigem ikka tuleb koondada vastavalt vajadusele, tõdes ta. Kuid ka siis on löögi all põhiliselt maismaa töötajad, meremehi ei puudutata.
Kuid miks koondati ikkagi just Soome poolelt ja korraga nii palju? "Nagu Keijo Mehtonen pressiteates ütles põhiliselt lahkuvad inimesed telefonimüügi alalt ja kontoritest. Telefonimüügi osakaal väheneb ju pidevalt ja annab teed internetile," seletas ta.
Niisamuti tuleb  - ja ikka eelkõige kulude kokkuhoiu nimel - vähendada ka kontoritöötajate hulka. "See on ju ka Tallinki ja Silja Line´i ühinemisprotsessi jätk," osutas Kitter kahe firma ühtlustamisele.
Kui palju annab siis 77 soomlasest maismaatöötaja koondamine laevafirmale kokkuhoidu? "Eks see ole ikka Soome keskmise palga vastava arvu läbikorrutamise jagu," hoidus ta kindlaid numbreid nimetamast
Soome keskmine palk oli teises kvartalis 47 746 krooni. Seega jääb iga kuu välja maksmata üle 3,6 miljoni krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 13.10.09, 10:29
Tallink koondab Soomes 77 kontoritöötajat
Äsja lõppenud töökõneluste järel otsustas Tallink koondada Soome poolelt 77 maismaatöötajat, teatab taloussanomat.fi.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele