Autor: Siim Sultson • 14. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kitter: Tallink Eestis lauskoondada ei plaani

"Eesti poolel koondamiskapaaniat pole. Kõik sõltub ikkagi äritulemustest, " jäi Tallinki juhatuse liige Lembit Kitter diplomaatiliseks seoses tänahommikuse teatega, et põhjakaldal peab pillid kotti panema 77 töötajat.

Kui kuskil eraldi üksuses, siis pigem ikka tuleb koondada vastavalt vajadusele, tõdes ta. Kuid ka siis on löögi all põhiliselt maismaa töötajad, meremehi ei puudutata.

Kuid miks koondati ikkagi just Soome poolelt ja korraga nii palju? "Nagu Keijo Mehtonen pressiteates ütles põhiliselt lahkuvad inimesed telefonimüügi alalt ja kontoritest. Telefonimüügi osakaal väheneb ju pidevalt ja annab teed internetile," seletas ta.

Niisamuti tuleb  - ja ikka eelkõige kulude kokkuhoiu nimel - vähendada ka kontoritöötajate hulka. "See on ju ka Tallinki ja Silja Line´i ühinemisprotsessi jätk," osutas Kitter kahe firma ühtlustamisele.

Kui palju annab siis 77 soomlasest maismaatöötaja koondamine laevafirmale kokkuhoidu? "Eks see ole ikka Soome keskmise palga vastava arvu läbikorrutamise jagu," hoidus ta kindlaid numbreid nimetamast

Soome keskmine palk oli teises kvartalis 47 746 krooni. Seega jääb iga kuu välja maksmata üle 3,6 miljoni krooni.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077