Venemaa transpordiminister Igor Levitin teatas oma visiidil Leedusse, et Venemaa tariifid transiidi puhul üle Leedu Kaliningradi ja Klaipeda sadamates ühtlustuvad 1. jaanuarist 2010, edastab ru.delfi.lt.
Omalt poolt lubas ta teha selle tulemuse nimel kõik endast oleneva.
"Vastavalt meie septsialistide kokkuleppele püüame arvestada rahvusvaheliste transiittariifidega. Need aga sõltuvad nõudlusest - mida väiksem on nõudlus, seda madalam on tariif. Paraku praegu arvestatakse kõnealuseid tariife teisiti. Seetõttu leppisime kokku, et alates 1. jaanuarist 2010 tuleb kehtestada uus kord. Selle nimel tuleb ülevaadata, et muutusest võidaks ka meie projekt 2K (Kaliningradi ja Klaipeda sadamad)," seletas Levitin oma Leedu ametivennale Vygaudas Užackasele ajakirjanike ees.
Viimane omakorda kinnitas, et teemaga tegelemiseks on moodustatud töörühm, mis tegeleb passide ja tolliga seonduvaga.
Eelmise nädala neljapäeval kohtumisel Leedu peaministri Andrius Kubiliusega toonitas Levitin, et Leedu ja Venemaa peavad lahendama transiidiküsimusi koos ning Venemaa, Leedu ja Poola transiidipoliitika peaks olema ühtne, et tagada tõrgeteta maanteevedu.
Leedu transpordi- ja kommunikatsiooniminister Eligijus Mazulis märkis, et kui Venemaa alandaks veotariife Klaipeda sadamasse kulgeval raudteel, siis Leedu on valmis vaatama ümber ka oma poole tariife.
.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.