Neljapäeval-reedel toimunud aruteleul leppisid Tallinnas Eesti, Läti, Valgevene ja Ukraina raudteede juhtkonna esindaja kokku, et konteinerrong Zubr veab alates 1. novembrist kaupa Läänemerest Musta mereni, teatab Eesti Raudtee.
Koosolekul arutati rongi tehnoloogiat ja lepiti kokku, et 1.novembriks kooskõlastatakse osapoolte vahel rongi liikumisgraafik. Samaks ajaks kooskõlastatakse veotariifid koos lisatasudega rongi marsruudile jäävatesse jaamadesse.
Kuna Tallinnas toimunud koosolekul liitus rongi projektiga ka Ukraina raudtee, on konteinerrongi Zubr koosseisus võimalik saata konteinereid Tallinnast ja Riiast Musta mereni ja sealt koostöös partneritega edasi Türgisse, Gruusiasse ja teistesse sealse piirkonna maadesse. Veod toimuvad ka vastupidisel suunal.
Konteinerrongi Zubr loomine sai alguse 2008. aasta detsembris, mil Valgevene, Läti ja Eesti raudteed otsustasid käiku panna ühise põhi-lõuna-põhi suunal kurseeriva konteinerrongi ehk rongi, mis pidi perspektiivis ühendama Läänemere ja Musta mere regiooni.
Rongi operaatoriks iga raudteeadministratsiooni infrastruktuuril on vastava raudteeadministratsiooni tütarettevõte või allüksus.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.