Kui Euroopast ja USAst on logistikast positiivseid signaale olukorra paranemisest ning mahtude taastumisest, siis DSV Transpordi tegevjuht Jaan Lepp neid märke Eestis ei näe.
"Ei oska jagada euroopas valitsevat positiivset meeleolu," kommenteeris DSV Transport ASi tegevjuht Jaan Lepp. "Meie vedude mahud on alates selle aasta märtsist olnud ühtlasel tasemel ja mingeid positiivseid märke ei ole veel näha olnud, aga ka halvemaks pole ka selle aja jooksul läinud."
Kahe kuu prognoose, milles Danske Banki koostatud kaubavavahetuse indeksile vastanud ekspedeerijad nägid kasvu, Lepa sõnul ette ei oska teha, kuna tegutsemispõhiselt saab prognoosida kaks nädalat. Seal ei ole tema sõnul tõusu märgata. Kaheksa kuu kaubaveomahud on DSV Transpordil eelmise aastaga võrreldes vähenenud ca 15%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rootsi veokitootja AB Volvo juhid kommenteerivad, et firma on majanduslanguses oma põhja jõudnud. "Küsimus on ainult, kui kiiresti meil taastuta õnnestub," kommenteeris ettevõtte finantsjuht.
Danske Banki augustis koostatud Euroopa Ekspedeerimise Indeks näitab ekspedeerijate optimismi püsimist järgmise kahe kuu suhtes.
Lisaks ekspedeerijate ja veokitootja Scania optimismile näeb kriisitunneli lõpus valgust ka FedEx Corp, maailma üks suurematest pakiveofirmadest.
Rootsi autotranspordibaromeeter näitab sealsete vedajate optimistlikku meelestatust lähikuude suhtes. Enam kui 40% vedajaist ootavad lähikuudelt kasvu.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.