Lisaks ekspedeerijate ja veokitootja Scania optimismile näeb kriisitunneli lõpus valgust ka FedEx Corp, maailma üks suurematest pakiveofirmadest.
Ettevõte teenis viimases kvartalis ligi kaks miljardit krooni puhaskasumit, mis firma teatel on märk, et kriisi hullem osa on möödas, vahendas Bloomberg.
Käive andis siiski viiendiku võrra järele, ulatudes 90 mld kroonini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teenuste lõikes vaadates aeglustus rahvusvaheliste ajatundlike saadetiste mahu langus, viimasel kolmel kuul kahanes see nelja protsendi võrra. Analüütikute hinnangul tasub FedExit võtta nn juhtoinana, sest ettevõte veab erinevaid kaupu alates dokumentidest lõpetades rõivaste ja auto varuosadega.
"Ehkki näeme majanduse paranemise märke, on kvartali tulemus aastate võrdluses siiski kehv," kommenteeris firma finantsjuht Alan Graf.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Euroopast ja USAst on logistikast positiivseid signaale olukorra paranemisest ning mahtude taastumisest, siis DSV Transpordi tegevjuht Jaan Lepp neid märke Eestis ei näe.
Danske Banki augustis koostatud Euroopa Ekspedeerimise Indeks näitab ekspedeerijate optimismi püsimist järgmise kahe kuu suhtes.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.