• 11.09.09, 18:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteevedu kriisis ka järgmisel aastal

Rahvusvahelise Maanteevedude Liidu (IRU) andmeil on maanteevedude sektor hädas kõikjal Euroopas.
Ehkki hinnangud lähikuude suhtes on hoomamatud, ei oota veosektor Euroopas olukorra paranemist ja hindade muutust enne 2011. aastat.
IRU koostatud ja esimese poolaasta kohta tehtud uurimusest, mis viidi läbi 74 liikmesriigis, selgub, et majanduskriis on veosektorit räsinud kõikjal.
Suurimad kaod rahvusvahelistel vedudel

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veoturgu iseloomustavate näitajate vähenemine, liikmesriikide keskmine, jaan-juuni 2009
- siseriiklik vedude maht (t/km) 10-20%
- rahvusvaheline vedu (t/km) 20-30%
- käive siseriiklikutelt vedudelt 10-20%
- käive rahvusvahelistelt vedudelt 20-30%
- veohinnad langenud vähemalt 10%
- tööhõive vähenenud vähemalt 10%
- uute veokite registreerimine vähemalt 30%

Artikkel jätkub pärast reklaami

- krediidivõimalused pankadest on keerulisemad
- pankrotid sektoris kasvasid vähemalt 20% võrra
Allikas: IRU

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele