• 11.09.09, 18:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteevedu kriisis ka järgmisel aastal

Rahvusvahelise Maanteevedude Liidu (IRU) andmeil on maanteevedude sektor hädas kõikjal Euroopas.
Ehkki hinnangud lähikuude suhtes on hoomamatud, ei oota veosektor Euroopas olukorra paranemist ja hindade muutust enne 2011. aastat.
IRU koostatud ja esimese poolaasta kohta tehtud uurimusest, mis viidi läbi 74 liikmesriigis, selgub, et majanduskriis on veosektorit räsinud kõikjal.
Suurimad kaod rahvusvahelistel vedudel
Veoturgu iseloomustavate näitajate vähenemine, liikmesriikide keskmine, jaan-juuni 2009
- siseriiklik vedude maht (t/km) 10-20%
- rahvusvaheline vedu (t/km) 20-30%
- käive siseriiklikutelt vedudelt 10-20%
- käive rahvusvahelistelt vedudelt 20-30%
- veohinnad langenud vähemalt 10%
- tööhõive vähenenud vähemalt 10%
- uute veokite registreerimine vähemalt 30%
- krediidivõimalused pankadest on keerulisemad
- pankrotid sektoris kasvasid vähemalt 20% võrra
Allikas: IRU

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele