• 11.09.09, 18:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteevedu kriisis ka järgmisel aastal

Rahvusvahelise Maanteevedude Liidu (IRU) andmeil on maanteevedude sektor hädas kõikjal Euroopas.
Ehkki hinnangud lähikuude suhtes on hoomamatud, ei oota veosektor Euroopas olukorra paranemist ja hindade muutust enne 2011. aastat.
IRU koostatud ja esimese poolaasta kohta tehtud uurimusest, mis viidi läbi 74 liikmesriigis, selgub, et majanduskriis on veosektorit räsinud kõikjal.
Suurimad kaod rahvusvahelistel vedudel

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veoturgu iseloomustavate näitajate vähenemine, liikmesriikide keskmine, jaan-juuni 2009
- siseriiklik vedude maht (t/km) 10-20%
- rahvusvaheline vedu (t/km) 20-30%
- käive siseriiklikutelt vedudelt 10-20%
- käive rahvusvahelistelt vedudelt 20-30%
- veohinnad langenud vähemalt 10%
- tööhõive vähenenud vähemalt 10%
- uute veokite registreerimine vähemalt 30%

Artikkel jätkub pärast reklaami

- krediidivõimalused pankadest on keerulisemad
- pankrotid sektoris kasvasid vähemalt 20% võrra
Allikas: IRU

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele