Barry Clare, ettevõtte finantsala asepresident kommenteeris Associated Pressile, et ettevõttel on pooleli USA lennuametis sertifitseerimine. Asepresidendi sõnul loodetakse kooskõlastustega ühele poole saada aasta lõpuks.
Clare`i sõnul alustab lennufirma ühe lennukiga ning plaanib aastakäibeks jõuda umbes 1,1 miljardi kroonini. See on tema sõnul saavutatav, kui lennufirma täituvus ühe lennukiga ulatub 64%ni. Võrdluseks, et Estonian Airi möödunudaastane käive moodustas 1,45 mlrd krooni.
Samuti plaanib uus lennufirma nii kauba- kui postivedu.
Kuu aega tagasi ütles Clare intervjuus portaalile Corporate Profile, et tegemist on esimese otseühendusega Peterburi ja New Yorgi vahel. Lend hakkab Venemaa suunal kestma seitse ja tagasi 8,5 tundi, mida on ligi 10 tundi vähem kui praegu ümberistumistega saavutatav.
Esimeses, kolmeklassilises lennukis saab olema 360 istekohta ja esimese klassi edasi-tagasi pilet hakkab maksma ligi 170 000 krooni. Samas pole Clare`i sõnul vahet, mis klassis inimene reisib - kõiki lendajaid koheldakse kuninglikult.
Tulevaste sihtkohtadena näeb lennufirma lisaks New Yorgile ja Peterburile ka Tallinnat, Riiat, Vilniust, Moskvat ja Kiievit. Pileteid lendudele hetkel veel ei müüda.
Lennufirma baasjaamaks on New York JFK.
Lennufirma kuulub 43% ulatuses firma tegevjuhile, Igor Dmitrowskile, kes on Lätis sündinud USA kodanik.
Esimeses kvartalis lasi kompanii välja 4,8 mln aktsiat raha ja 19,9 miljonit aktsiat teenuste eest hinnaga kolm kuni viis USA senti tükist ning emiteeris 44 mln aktsiat optsioonide täitmiseks.
AP teatel on firma ületanud teise kvartali aruande esitamise tähtaja USA börsijärelvalvele.
Äripäev kirjutas Baltiast kolm aastat tagasi, mil lennufirma oma plaanidest ja huvist Venemaa ja Ida-Euroopa suunal reisijateveost kasumit teenida, teatas.