Transpordi Ametiühing saatis oma liikmete nimel Põhja Politseiprefektuurile avalduse, milles palub uurida tööandja käitumist seoses Eesti autojuhtide streigiga Hollandis tänavu juulis. Ametiühingu hinnangul võis tööandja võltsida pangadokumente, et autojuhtide streik kiiremini lõpetada.
Lisaks kriminaalmenetlusele valmistab Transpordi Ametiühing lähiajal oma liikmete nimel ette ka hagi saamatajäänud palga ja päevarahade nõudes. Transpordi Ametiühingu esimehe Peep Petersoni sõnul ulatub saamata jäänud tasu paari miljoni kroonini. "Mõnedel kannatlikumatel veokijuhtidel on saamata poole aasta töötasu," ütles Peterson.
Paarkümmend Eesti autojuhti kuulutasid 11. juulil Hollandis Utrechti lähedal välja streigi, et nõuda tööandjalt saamata töötasu. Viiepäevase streigi järel oli tööandja valmis kompromiss-summad ka üle kandma, kuid esitatud rahaülekande koopiad osutusid võltsituiks.
„Meie andmetel pole Türgi taustaga ärimehel Hasan Kilincil majandusraskusi, mis takistaks tal meestele teenitud palka maksmast,“ lisas Peterson. Tema sõnul opereerib ärimees kokku ligi 15 eri firmaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äripäeva infopanga Agent andmeil on Gasab Kilinc Eestis seotud 15 ettevõttega, millest enamus asutatud eelmise aasta teises pooles. Värskeim, Westlines OÜ tänavu.
Muu hulgas kuulub mees Tallinna kesklinnas toitlustuskoha Pascha keti toidukohtade juhatusse. Samuti kuulub talle pool investeerimisfirmast Baltic Investment OÜ.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.