Äripäeva Autotranspordifirmade TOPi käibelt 10 suuremast veofirmast kasvatas eelmisel aastal käivet neli ja kasumit kaks ettevõtet.
Logistikauudised.ee võttis möödunudaastaste turuliidrite tulemused kokku. Ritta said TOPi käibelt 10 suurema ettevõtte tulemused ja nende võrdlus möödunud perioodiga.
Kui ekspedeerimisfirmade tulemustes - enam kui pooled kasvatasid nii käivet kui kasumit, majanduskriis välja ei paistnud, siis autoveofirmade tulemustes peegeldub keeruline aeg. Kümnest ettevõttest teenis kasumi asemel kahjumit neli ettevõtet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2008. aasta tulemuste järgi seab Äripäev veofirmad pingeritta Autotranspordifirmade TOPis, mis ilmub 23. septembril kuukirjas Logistika.
Seotud lood
Möödunud aastal Äripäeva Autoveofirmade TOPi võitnud Port Trans Logistika (jaanuarini 2009 DLE OÜ) kaotas käibest 40% Venemaal vähenenud töö tõttu.
Möödunud aastal määras omanikele dividende 10 autoveofirmat, aasta varem plaanisid omanikutulu jagada 19 ettevõtet. Reaalselt maksid neist välja veidi enam kui pooled.
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni peasekretär Katrin Raie ütles Logistika kuukirjale, et rasketel aegadel on selgelt näha ekspedeerimisette-võtete valmidust teha koostööd.
Äripäeva Ekspedeerijate TOPi käibelt 10 suuremast ekspedeerijast kasvatas eelmisel aastal nii käivet kui kasumit 60% firmadest.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.