Äripäeva Autotranspordifirmade TOPi käibelt 10 suuremast veofirmast kasvatas eelmisel aastal käivet neli ja kasumit kaks ettevõtet.
Logistikauudised.ee võttis möödunudaastaste turuliidrite tulemused kokku. Ritta said TOPi käibelt 10 suurema ettevõtte tulemused ja nende võrdlus möödunud perioodiga.
Kui ekspedeerimisfirmade tulemustes - enam kui pooled kasvatasid nii käivet kui kasumit, majanduskriis välja ei paistnud, siis autoveofirmade tulemustes peegeldub keeruline aeg. Kümnest ettevõttest teenis kasumi asemel kahjumit neli ettevõtet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2008. aasta tulemuste järgi seab Äripäev veofirmad pingeritta Autotranspordifirmade TOPis, mis ilmub 23. septembril kuukirjas Logistika.
Seotud lood
Möödunud aastal Äripäeva Autoveofirmade TOPi võitnud Port Trans Logistika (jaanuarini 2009 DLE OÜ) kaotas käibest 40% Venemaal vähenenud töö tõttu.
Möödunud aastal määras omanikele dividende 10 autoveofirmat, aasta varem plaanisid omanikutulu jagada 19 ettevõtet. Reaalselt maksid neist välja veidi enam kui pooled.
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni peasekretär Katrin Raie ütles Logistika kuukirjale, et rasketel aegadel on selgelt näha ekspedeerimisette-võtete valmidust teha koostööd.
Äripäeva Ekspedeerijate TOPi käibelt 10 suuremast ekspedeerijast kasvatas eelmisel aastal nii käivet kui kasumit 60% firmadest.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.