Eile valiti Riia sadama uueks juhatuse esimeheks aselinnapea ja Riia lennujaama jõulise "müümisega" tegelenud endine Läti transpordiminister Ainars Šlesers.
Värske juhatuse esimees plaanib sadama käivet kasvatada järgmise nelja aasta jooksul 30 mln tonnilt 50 mln tonnini aastas ja luua juurde tuhandeid töökohti.
"Nende eesmärkide saavutamiseks tuleb agressiivset tööd teha, sadamate konkurents on lähiriikidega väga suur. Plaanime lähiriikidelt kaupa ära näpata ja läbi Riia sadama liikuma suunata," kommenteeris Šlesersi pressisekretär Girts Dripe. Et seda saavutada, lubab Šlesers uusi investeeringuid ja terminale.
Eesti ekspressi andmeil on tegemist Riia ühe suurema oligarhiga. Mehe vastu hääletas kaks juhatuse liiget, kuus hääletasid poolt. Šlesersi juhiks tõusmisega kaotas koha juhatuses endine aselinnapea Andris Argalis.
Valimine toimus kahes voorus. Esimene kandidaat oli Viesturs Silenieks, kes kogus kaheksast häälest vaid kolm.
Ettevõtte juhatusse kuuluvad Ainars Šlesers, Olafs Pulks, Viesturs Silenieks, Edmunds Krastins, Andris Ameriks, Mihails Kameneckis, Vadims Jerosenko ja Janis Straume.
Seotud lood
Läti riigiraudtee juhatuse esimees Ugis Magonise hinnangul on Riia sadam Balti regiooni potentsiaalikaim.
Riia Sadama juhatuse esimees Ainars Šlesers rääkis, et Riia Sadama arendamisse süstitakse sadu miljoneid latte ehk miljardeid kroone.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.