• 12.06.09, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtsu sadamahoone uuestisünd

“Ajad on muutunud,” tõdeb Virtsu sadama direktori asetäitja Ilmar Piilmann sadamahoones oma uues kabinetis istudes. Aegade muutumise all võib pidada silmas ka näiteks seda, et seal, kus nüüd on Piilmanni kontor, asus veel hiljuti sadamakohvik.
“Maja sai uue mundri ja täiesti uued kommunikatsioonid,” selgitab Piilmann. Endine suure ootesaaliga maja gabariitide vähendamine andis sadama ootealale pea 10 meetrit juurde. Nüüd asub endises ootesaalis kohvik, ruumidepaigutus on muutnud ning kuigi maja välisilme meenutab endist, on hoone saanud uue kesta.
“Põhifunktsioonid on meil ikka samaks jäänud,” märkis Piilmann. 80. aastate alguses kasutasid reisijad sadamahoonet peamiselt praamide ootamiseks.
Nüüd, kui bussid sõidavad parvlaeva pardale, pole suurt ootesaali vaja ning reisijad käisid majas peamiselt söömas ja pileteid ostmas. Sestap ongi maja keskpunktiks nüüd kohvik, sest kassad asuvad edaspidi ainult väljas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele