• 12.06.09, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtsu sadamahoone uuestisünd

“Ajad on muutunud,” tõdeb Virtsu sadama direktori asetäitja Ilmar Piilmann sadamahoones oma uues kabinetis istudes. Aegade muutumise all võib pidada silmas ka näiteks seda, et seal, kus nüüd on Piilmanni kontor, asus veel hiljuti sadamakohvik.
“Maja sai uue mundri ja täiesti uued kommunikatsioonid,” selgitab Piilmann. Endine suure ootesaaliga maja gabariitide vähendamine andis sadama ootealale pea 10 meetrit juurde. Nüüd asub endises ootesaalis kohvik, ruumidepaigutus on muutnud ning kuigi maja välisilme meenutab endist, on hoone saanud uue kesta.
“Põhifunktsioonid on meil ikka samaks jäänud,” märkis Piilmann. 80. aastate alguses kasutasid reisijad sadamahoonet peamiselt praamide ootamiseks.
Nüüd, kui bussid sõidavad parvlaeva pardale, pole suurt ootesaali vaja ning reisijad käisid majas peamiselt söömas ja pileteid ostmas. Sestap ongi maja keskpunktiks nüüd kohvik, sest kassad asuvad edaspidi ainult väljas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele