Autor: Mariliis Pinn • 12. juuni 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

DPD uuendas pakivedu ettevõttelt eraisikule

Juunikuus tõi kullerfirma DPD Eestis turule uudse ettevõttelt-eraiskule suunatud pakiveolahenuse koos lunamaksuteenusega.

Teenus hõlmab erinevaid infotehnoloogilisi lahendusi, mis võimaldavad klienti intelligentselt teenindada ja pakkuda kindlust ning mugavust kauba kättesaamisel, teatas firma.

„Enam kui kümneaastase ettevõttelt-ettevõttele pakiveo kogemuse ning kogu Eestit katva jaotusvõrgustiku loomulik areng, on pakkuda klientidele täislahendust ja kindlust ka kaupade kohaletoimetamiseks ettevõttelt-eraisikule,“ ütles DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

DPD B2C (Business to Consumer) ehk ettevõttelt-eraisikule pakiveoteenuse eesmärk on pakkuda erakliendile kaasaegset, mugavat ja soodsat lahendust e-poest või postimüügist ostetud kaupade kohaletoimetamiseks.

B2C teenus koosneb kolmest põhikomponendist: paki saaja teavitamise süsteem (sms/e-kiri erinevates kättetoimetusfaasides), paindlik iseteeninduskeskkond kohaletoimetamise aja või aadressi muutmiseks ning lunamaksuteenus COD (Cash on Delivery).

Kivimurru sõnul pakub teenus paindlikku ja mugavat valiklahendust tarbijale. „Automaatne klienditeavitus paki kohaletoimetamise võtmeetappides, aitab tõsta kiirust ja kindlust kauba kättetoimetamisel. SMS teavitus kättetoimetusele eelneval tööpäeval võimaldab saajal planeerida oma päeva. 24/7 avatud iseteeninduskeskkonnas saab saaja  pakki ümber suunata teisele vastuvõtuaadressile (tööaadressilt kodusele aadressile või vastupidi) või muuta kuupäeva,“ kommenteeris uut teenust Kivimurd.

Lunamaksuteenus võimaldab saata kaupa ettevõttelt-eraisikule kui ka ettevõttelt-ettevõttele, usaldades saajaga kokkulepitud summa kogumise DPD-le. „Lunamaksuteenus annab ostjale võimaluse tasuda kauba eest osaliselt või kogu summas alles saadetise kohaletoimetamisel. Teisalt Saatjale võimaldab lunamaksu teenus näiteks vähendada krediidiriski, sest ettevõte võib olla kindel, et kauba kohaletoimetamisel ei anta kaupa üle enne, kui saaja on kullerile kauba eest tasunud,“ lisab Kivimurd.

Lähitulevikus lisandub B2C teenusele kolm uuendust, milleks on interaktiivne SMS, lunamaksuteenus kaardimaksena ja DPD Paki-Poed.

Uue B2C pakiveolahendusega jõudis DPD käesoleva aasta logistikaseminari raames korraldatud konkursil „Innovatiivseim Logistikaettevõte 2009“ finaali.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077