Eile sõlmis Saare maavalitsus kaheks aastaks lepingu Luftverkehr Friesland Brunzema und Partner KG-ga Ruhnu lennuliinide teenindamiseks suveperioodil, samas lükati tagasi OÜ Kihnumadal tehtud pakkumus laevaliinile.
Maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mika Männik ütles Oma Saarele, et Kihnumadala pakkumine ületas hanke rahalisi võimalusi, seega ei saanud seda kõrge hinna tõttu vastu võtta.
Maavanem Toomas Kasemaa sõnul on Ruhnu laevaliini osas alustatud läbirääkimisi erinevate laevafirmadega, kes on lubanud oma pakkumise teha järgmiseks nädalaks. “Kuna laeva puhul jääb riigihanke maksumus alla 40 000-eurose piirmäära, siis on võimalik uus hange läbi viia lihtsustatud korras. Meil on turg nii-öelda läbi kombatud ja orienteeruv hinnatase teada,” lisas Männik.
Ettevõtete nimesid Kasemaa öelda ei soovinud. “Nimede ja lepinguni jõuame siis, kui on leitud sobiv vedaja ja vastuvõetav hind, seni toimuvad üksikud tellimusreisid,” ütles Kasemaa. Järgmine reis toimub täna – Munalaiust Ruhnu ja tagasi.
Seotud lood
Ruhnu ettevõtjate sõnul on neil jäänud regulaarse laevatranspordi puudumise tõttu saamata vähemalt 1,5 miljonit krooni ehk 90% senisest ettevõtlustulust.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.