Hapag-Lloydi on võttes arvesse hetke turusituatsiooni, on praegu vähetõenäoline, kuid siiski proovivad enamus laevaliine hindu tõsta.
Logistikauudised.ee kirjutas, et konteinervedusid pakkuv laevafirma Hapag-Lloyd tõstab Aasia suunalisi veohindu alates 15. juunist, vedudel Kagu-Idast Vahemere läänepiirkonda ja Põhja-Euroopasse, 500 dollari (ca 6000 krooni) võrra TEU kohta.
Hapaq-Lloyd`i agendina tegutsev Ookeani Konteinervedude OÜ juhatuse liige Alar Valt täpsustas, et antud hinnainfo on veidike enneaegne (vastavad tariifid on indikatiivsed ning ei ole Hapaq-Lloyd`i poolt kinnitatud) ning oma ühepoolsuses (ära toodud vaid ühe laevaliini hinnavisioon) ka turul võimalike konkurentsieeliste soodustamine teistele laevaliinidele - puuduvad igasugused viited konkureerivate laevaliinide planeeritavate tegevuste kohta veotariifi muutmiseks.
„Võttes arvesse hetke turusituatsiooni, on praegu vähetõenäoline, et Hapag Lloyd'i poolt plaanitud indikatiivne hinnatõus õnnestub realiseerida, seda enam äratoodud tähtaegadeks. Hapag Lloyd planeeris märkimisväärset hinnatõusu ka alates 01.04.2009. a, kuid reaalne turusituatsioon sundis laevaliini oma plaane kardinaalselt korrigeerima ning meie arvates ootab taoline stsenaarium ees ka juunikuusse planeeritavat võimalikku tariifitõusu,“ lisas Valt.
„Meie andmetel kõigil suurematel laevaliinidel kavatsus lähimas tulevikus proovida tõsta konteinerite mereveo hindu Kaug-Ida - Euroopa suunal ning klientidele on samuti edastatud sarnaseid ringkirju veohindade võimalikust planeeritavast hinnatõstmisest,“ lisas ta.
Seotud lood
Konteinervedusid pakkuv laevafirma Hapag-Lloyd teatas, et tõstab 15. juunist vedudel Kaug-Idast Vahemere-läänepiirkonda ja Põhja-Euroopasse 500 dollari (ca 6000 krooni) TEU kohta.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.