Aprillis müüdi vaid 103 tarbesõidukit, mullu samal ajal müüdi töömasinaid 432 ehk langus 76%.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetel on sel aastal tarbesõidukite müük kokku kukkunud 73%, aasta esimese nelja kuuga müüdi vaid 497 masinat, mullu 1811.
Kõige rohkem tarbesõidukeid suutis müüa Citroen, kes müüs 39 autot, mullu oli nende tulemus 47. Vaid 17%lise müügilangusega on nad edukamad, müüki kasvatada ei suutnud keegi.
Teisel kohal oli Ford, 9 masinaga, langus 65% 26 sõidukilt. Kolmas Toyota 8 sõidukiga, langus 62% 21 masinalt. Iveco oli neljas 7 veokiga, langus 59% 17lt masinalt ja viies Renault, kes müüs 6 autot, langus 87%, 47 masinalt.
Kõige suuremad kukkujad olid Scania ja Mercedes, esimese müük kahanes 98% ja teisel 95%. Scania müüs mulluse 40 veoki asemel vaid ühe ja Mercedese müük kahanes 76lt 4ni.
Kaubikuid, mille kaubaruumi maht on suurem kui 4 kuupmeetrit ja täismass alla 2,7 tonni, müüdi aprillis 39% rohkem, kui mullu. Tänavu siis 39 kaubikut ja mullu 28.
Samas kõikides ülejäänud segmentides oli langus, eriti suur veokite osas.
Seotud lood
Tarbeautode müük langes eelmisel aastal ülemullusega võrreldes erinevate tootegruppide lõikes 30-58 protsenti.
2009. aasta esimesel kvartalil müüdi vaid 389 tarbesõidukit, mida on 72% vähem, kui mullu samal ajal müüdud 1379 töömasinat.
Tarbeautodest kõige rohkem kannatas veokite müük, stabiilsemalt läheb busside müük.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.