Märtsis kukkus tarbesõidukite müük 70%, 428 sõidukilt 127 masinani.
Kõige rohkem õnnestus tarbesõidukeid märtsis müüa Peugeotil- 31. Lisaks AMTELi müügitabeli tippu tõusmisele õnnestus Prantsuse autotootjal Eestis tarbeautode müüki kuuga 55% kasvatada, mullu märtsis müüsid nad vaid 20 tarbeautot.
Lisaks Peugeotile kasvatas tarbeautode müüki ainukesena veel Škoda, 40%. 10 masinalt 14ni. Sellega rebis ta edetabeli 4. kohale. Kõikide teist müük kukkus.
Tarbeautode top 5 mahtusid veel Ford, auväärne teine 15 müüdid masinaga, mullu märtsis müüsid nad 28 masinat, kukkumine 46%. Mercedes-Benz oli kolmas, 14 tarbesõidukiga, 2008. märtsis müüsid nad 47, kukkumine 70%. Ja viies oli Citroen 11 masinaga, müllu oli tulemus 47 ja kukkumine 77%.
Eriti suure kukkumise on tarbesõidukite turul on teinud Scania - 92%. Mullu märtsis müüdud 76 autot on kuivanud 6ni. Tal on tihedalt kannul Toyata 91%lise kukkumisega 33 autolt 3ni.