2009. aasta esimesel kvartalil müüdi vaid 389 tarbesõidukit, mida on 72% vähem, kui mullu samal ajal müüdud 1379 töömasinat.
Märtsis kukkus tarbesõidukite müük 70%, 428 sõidukilt 127 masinani.
Kõige rohkem õnnestus tarbesõidukeid märtsis müüa Peugeotil- 31. Lisaks AMTELi müügitabeli tippu tõusmisele õnnestus Prantsuse autotootjal Eestis tarbeautode müüki kuuga 55% kasvatada, mullu märtsis müüsid nad vaid 20 tarbeautot.
Lisaks Peugeotile kasvatas tarbeautode müüki ainukesena veel Škoda, 40%. 10 masinalt 14ni. Sellega rebis ta edetabeli 4. kohale. Kõikide teist müük kukkus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tarbeautode top 5 mahtusid veel Ford, auväärne teine 15 müüdid masinaga, mullu märtsis müüsid nad 28 masinat, kukkumine 46%. Mercedes-Benz oli kolmas, 14 tarbesõidukiga, 2008. märtsis müüsid nad 47, kukkumine 70%. Ja viies oli Citroen 11 masinaga, müllu oli tulemus 47 ja kukkumine 77%.
Eriti suure kukkumise on tarbesõidukite turul on teinud Scania - 92%. Mullu märtsis müüdud 76 autot on kuivanud 6ni. Tal on tihedalt kannul Toyata 91%lise kukkumisega 33 autolt 3ni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aprillis müüdi vaid 103 tarbesõidukit, mullu samal ajal müüdi töömasinaid 432 ehk langus 76%.
Tarbeautodest kõige rohkem kannatas veokite müük, stabiilsemalt läheb busside müük.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.