Autor: Mariliis Pinn • 3. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

I kvartalil kukkus tarbeautode müük 72%

2009. aasta esimesel kvartalil müüdi vaid 389 tarbesõidukit, mida on 72% vähem, kui mullu samal ajal müüdud 1379 töömasinat.

Märtsis kukkus tarbesõidukite müük 70%, 428 sõidukilt 127 masinani.

Kõige rohkem õnnestus tarbesõidukeid märtsis müüa Peugeotil- 31. Lisaks AMTELi müügitabeli tippu tõusmisele õnnestus Prantsuse autotootjal Eestis tarbeautode müüki kuuga 55% kasvatada, mullu märtsis müüsid nad vaid 20 tarbeautot.

Lisaks Peugeotile kasvatas tarbeautode müüki ainukesena veel Škoda, 40%. 10 masinalt 14ni. Sellega rebis ta edetabeli 4. kohale. Kõikide teist müük kukkus.

Tarbeautode top 5 mahtusid veel Ford, auväärne teine 15 müüdid masinaga, mullu märtsis müüsid nad 28 masinat, kukkumine 46%. Mercedes-Benz oli kolmas, 14 tarbesõidukiga, 2008. märtsis müüsid nad 47, kukkumine 70%. Ja viies oli Citroen 11 masinaga, müllu oli tulemus 47 ja kukkumine 77%.

Eriti suure kukkumise on tarbesõidukite turul on teinud Scania - 92%. Mullu märtsis müüdud 76 autot on kuivanud 6ni. Tal on tihedalt kannul Toyata 91%lise kukkumisega 33 autolt 3ni. 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077