Tarbeautode müük langes eelmisel aastal ülemullusega võrreldes erinevate tootegruppide lõikes 30-58 protsenti.
Sõidukigruppidest vähim ehk keskmiselt 31% kukkus raskeveokite müük. Volvo võis rõõmus olla, et nende müük kukkus vaid 7%, ülemöödunud aasta 279 veoki asemel müüdi mullu vaid paarkümmend veokit vähem. Võrdlusena on tähelepanuväärne, et enim hävinud Mercedes-Benz müüs aastaga võrreldes üle 200 veoki vähem (480 vs 254).
Kuni 16 tonniste veokite kategoorias Volvo müük mullu koguni kasvas 42 protsenti (2007 – 7 veokit, 2008 – 10).
Tarbesõidukitest kukkus mullu enim busside müük - 57%. Enim - pea neli korda - suurte ehk üle 32 kohaga busside müük. Turuliider selles vallas Scania, kelle müük langes 75% 61 bussilt 15ni.
Mullu 42 pick-up-i müünud Mazda jaoks on tegemist muljetavaldava müügitulemusega. Ligi poole vähem müüdi Eestis mullu Mercedes-Benzi kaubikuid, 279 masinat ülemulluse 540 võrreldes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Detsembri uute tarbeautode müük näitas veebruari järel aasta teist tulemust ja müük langes mullu sama kuuga võrreldes aasta lõikes kõige vähem.
Aprillis müüdi vaid 103 tarbesõidukit, mullu samal ajal müüdi töömasinaid 432 ehk langus 76%.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.