Autor: Mariliis Pinn • 12. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbeautode müük langes kuni 58%

Tarbeautode müük langes eelmisel aastal ülemullusega võrreldes erinevate tootegruppide lõikes 30-58 protsenti.

Sõidukigruppidest vähim ehk keskmiselt 31% kukkus raskeveokite müük. Volvo võis rõõmus olla, et nende müük kukkus vaid 7%, ülemöödunud aasta 279 veoki asemel müüdi mullu vaid paarkümmend veokit vähem. Võrdlusena on tähelepanuväärne, et enim hävinud Mercedes-Benz müüs aastaga võrreldes üle 200 veoki vähem (480 vs 254).

Kuni 16 tonniste veokite kategoorias Volvo müük mullu koguni kasvas 42 protsenti (2007 – 7 veokit, 2008 – 10). 

Tarbesõidukitest kukkus mullu enim busside müük - 57%. Enim - pea neli korda - suurte ehk üle 32 kohaga busside müük. Turuliider selles vallas Scania, kelle müük langes 75% 61 bussilt 15ni.

Mullu 42 pick-up-i müünud Mazda jaoks on tegemist muljetavaldava müügitulemusega. Ligi poole vähem müüdi Eestis mullu Mercedes-Benzi kaubikuid, 279 masinat ülemulluse 540 võrreldes.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077