Möödunud aastal tasustati börsifirmadest kõige heldemalt Tallinki juhatuse liikmeid, kelle igakuine keskmine töötasu ületas poole miljoni krooni joone.
Tallinki nõukogu oma juhatajatele makstavat tipptasu kommenteerida eriti ei soovinud. "Vaadake, majandusaasta aruandes on kõik info olemas, mida te vajate. Head päeva," ütles nõukogu liige Kalev Järvelill ja pani telefonitoru hargile.
Teine nõukogu liige Ain Hanschmidt ei soovinud teemat kommenteerida ning soovitas pöörduda pressiesindaja poole.
Tallinkit esindav Luulea Lääne märkis, et juhatuse töötasude juures mängis olulist rolli preemia 2005./2006. majandusaastal Silja Line'i ülevõtmisel tehtud töö eest. "Suurtehingu ja sellele järgnenud suuremahuliste tööprotsesside kujundamise ja juhtimise eest makstud preemiad olid töötasude mahu erakorralise tõusu põhjuseks," ütles ta. Lääne lisas, et preemiate vastavust tuleks võrrelda eelkõige 2006. ja 2007. aastaga, mil ettevõtte tulemused olid väga head, sest hoolimata suurtest investeeringutest teenis ettevõte üle miljardi krooni kasumit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.