Alates tänasest, 15. aprillist vajavad lennufirma SAS Scandinavian Airlines`i kliendid reisimiseks ainult oma mobiiltelefoni.
Uuenduse põhimõte on võimaldada kliendil võimalikult paberivabalt reisida. Prooviperioodil 15. aprillist 1 juulini saab mobiilset pardadaarti katsetada SASi teenindavatel reisidel seitsmes lennujaamas: Kopenhaagenis, Göteborgis, Helsingis, London Heathrows, Oslos, Stavangeris ja Stockholmis.
„Täna kasutab umbes 10% reisijatest võimalust lennule registreerida SMSi teel. Meie eesmärk aastaks 2010 on, et 80% reisijatest registreeriksid ennast lennule väljaspool lennujaama mobiiltelefoni vahendusel,“ ütles Lars Sandahl Sørensen, SASi kommertsala asepresident. “Meile on väga oluline pakkuda kliendile kõige lihtsamat reisimise viisi. Ootame, et saaksime peale prooviperioodi tulemuste hindamist teenuse aasta lõpus kõikides lennujaamades kasutusele võtta.”
Teenust saavad kasutada kõik reisijad, kelle telefon toetab mobiilset internetti (WAP). Kui olete ennast lennule registreerinud SMSi teel või SASi Mobiilportaalis (
www.sas.mobi), tuleb vaid ühe klikiga lennu üksiksjad kinnitada ning reisijale kuvatakse mobiilne triipkoodiga pardakaart. Mobiilsel pardakaardil on lennu number, istekoht, väljumis- ning maandumisaeg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Triipkoodi saab kasutada ka pagasi registreerimisel SASi iseteeninduslettides, lisaks turvakontrollis ning SASi ooteruumidesse sisenemiseks.
Mobiilse pardakaardi prooviperioodil on SASi partneriks Suurbritannia ettevõte Mobiqa.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.