• 14.04.09, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mutli: ühistranspordi veomahu vähendatakse vaid 4-5%

Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on Õhtulehe väide, nagu kavandaks Tallinn ühistranspordi veomahu olulist vähendamist, paanikat külvav liialdus ja mahtu vähendatakse mitte neljandiku võrra, vaid ainult 4-5 protsenti.
„See on aga tavapärane asjade käik, mis lähtub sõidunõudlusest. Igal kevadel minnakse üle suvistele sõidugraafikutele, sel aastal tehakse seda osaliselt 1. maist ja osaliselt 1. juunist. Igal suvel on ühistransporti hõredamalt kasutatud, sest inimesed sõidavad vähem ja on puhkustel, lapsed aga maal. Tallinna randadega seotud liinidele pannakse suvel hoopis busse juurde. Ühistranspordi mõningane vähendamine toimub samas suurusjärgus nagu see oli ka eelmistel suvedel ja keegi ei pahandanud selle üle,“ sõnas Mutli Raepressi vahendusel.
Abilinnapea kinnitas ka, et kõik jutud kavatsusest koondada ühistranspordi firmades bussi-, trammi- ja trollijuhte, ei vasta tõele.
Jaanus Mutli avaldas kahetsust, et BNS ja Delfi on asunud Õhtulehe paanikakülvamist omalt poolt võimendama. Mutli tuletas meelde, et juba eile oli transpordiamet Õhtulehele vastates kinnitanud, et ühistranspordi veomahu erakorralist vähendamist Tallinnas ei kavandata. Seda kinnitas ajakirjanikele ka linna finantsjuht Katrin Kendra, aga tema tsitaate ajaleht ei kasutanud. „Õhtuleht niisiis teadis, et ta levitab väärinfot ning ma ei mõista, miks seda tehti,“ imestas Mutli.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 14.04.09, 10:34
Tallinn võtab veerandi ühissõidukeid liinilt maha
Kulude kokkuhoiu ja sõitjate vähesuse tõttu kärbitakse Tallinnas lähikuudel ühissõidukite reiside arvu neljandiku võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele