• 08.04.09, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene Raudteed vähendavad teeehitust

Maailma suurima raudteevõrgu operaator Russian Railways vähendab raudteede ehitamiseks vajalike rööbaste ja liiprite ostu kuni 30 protsenti, kuna majanduskasv aeglustub.
Varem lubas raudteeoperaator kuluta 400 miljardit dollarit  kuni 2030. aastani.
„Kõik on kukkunud 25-30 protsenti,“ ütles ettevõtte juhatuse esimees Vladimir Jakunin Bloombergile.
Vene terasetööstused Evraz Group ja Mechel pakkusid mullu välja, et rajada tehased, et toota rööpaid monopoolses seisundis raudteekompaniile, mis pakkuvat kuni 400 miljardi dollari eest tellimusi metalli-, ehitus- ja puidukompaniidele kuni 2030. aastani. Nüüd on kompanii kärpinud võrreldes läinud aastaga uuenduste eelarvet 37 protsenti. Mullu kulutas raudteekompanii 400 miljardit rubla ehk 12 miljardit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mecheli miljardär   Igor Zjušin plaanib Tšeljabinskisse  enam kui 500 miljoni dollarilise maksumusega raudteerööbaste tehase rajamist. Terasetootjal on raudteefirmaga 20aastane leping. Raudteed võib tehasest hakata välja tulema 2012. aastal, kui läbitud on turvalisuse- ja kvaliteeditestid.  Venemaa Raudteekompanii plaan vähendada investeeringuid infrastruktuuri värskendamisse võivad vähenda Mechelilt vähemalt 400 000 tonni terasrööpaid, ütles Jakunin.
Evraz, kellel on praegu Venemaa kodumaise rööpatootmise monopol. Plaanis mullu kukutada 500 miljonit eurot, et kahekordistada toodangut kuni peaaegu kahe miljoni tonnini.
Mullu ostis raudteekompanii Evrazilt 850 000 tonni rööpaid. Mullu miljon tonni rööpaid vajadus Russian Railways võib tänavu osta vaid 0,5 miljonit tonni rööpaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele