• 03.04.09, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksojuhid andsid linnavalitsusele vastulöögi

Eesti taksojuhtide liit blokeeris kohtu kaudu linnavalitsuse katse taksondust korrastada.
Tallinnas teenindavad inimesi sajad korduvalt kriminaalkorras karistatud, samuti hasartmängusõltuvuses või alkoholismi küüsis vaevlevad taksojuhid, väidab Tallinna Transpordiameti osakonnajuhataja Ruth Pärn, kirjutas nädalaleht Den za Dnjom.
See oli üheks põhjuseks, miks otsustati kutsuda korrale neid taksofirmasid, kes oma juhtide tausta, väljanägemist või kombeid ei uuri ja kes tarvitavad ametivendade vastu vägivalda.
27. veebruaril alustas linnavalitsus oksjonit, millele olid välja pandud taksojuhtide poolt tänu klientide rohkusele kõige hinnatumad peatuskohad Viru tänava alguses ning Suur-Karja ja Müürivahe tänava nurgal. Eesmärgiks oli anda need rendile kas ühele või mitmele taksofirmale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Just nende taksopeatuste kohta on paljud taksojuhid kaevanud, et seal võimutsev, kummaliste firmadega seotud «taksomaffia» on taksojuhtidel, kes pole seal seismise eest eraldi «katust» maksma soostunud, kummid läbi torganud.
20. märtsil aga konkurss peatati, sest taksojuhtide liidu juhataja Lembit Poolak oli selle kohtus vaidlustanud. Poolaku loogika on seejuures lihtne: kuna kõik taksojuhid peavad võrdselt riigile makse tasuma, on neil ka võrdne õigus kõigis peatustes kliente oodata.
Poolak ei taha seega tunnistada, et eriti probleemsed on just mainitud kaks taksopeatust, samas kui seismise eest väljaspool vanalinna asuvates taksopeatustes ei toimu taksojuhtide vahel mingeid kaklusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele