• 01.04.09, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Simmermann on kalleim riigi logistikafirma juht

Eesti Raudtee juhatuse esimees Kaido Simmermann teenis mullu 1,8 miljonit krooni.
Tallinna Sadama juht Ain Kaljurand teenis mullu 1,2 miljonit põhipalka ning sai lisaks 200 000 krooni preemiat, selgus majandus- ja kommunikatsiooniminsteeriumile esitataud andmetest.
Eesti Raudtee juhatuse liige Stephen C. Archer palk, koos sotsiaalmaksuga oli 1,6 mln krooni, Priit Haller teenis kolme kuuga 323 000 krooni ja Indrek Orava aasta töötasu oli 1,2 miljonit.
Tallinna Sadama juhatuse liige Allan Kiili põhitasu oli 1 miljon krooni, millele lisandus 170 000 krooni preemiat.
Eesti Posti juhi Ahti Kallaste palk oli mullu 708 000 krooni, sama palju teenis juhatuse liige Aavo Kärmas. Juhatusega mais liitunud Tiina Liitmäe teenis 427 000 krooni.
Elektriraudtee juht Kaida Kauler teenis 880 000 krooni.
Tallinna Lennujaama juhatuse esimees teenis koos lisatasudega mullu 1,2 miljonit krooni. Juhatuse liikmed Aarne Orav ja Einari Bambus teenisid 1,1 miljonit.
Lennuliikusteeninduse juhatuse esimees Tanel Rautits teenis koos lisatasudega 1,2 mln, juhatuse liige Marko Otsing miljoni ja juhatuse liige Mati Tarlap pea miljon krooni.
Eesti Lootsi juhatuse liikmele Peeter Väänile maksti koos lisatasudega mullu pisut 1,1 miljoni ja Aivo Pitkile miljon.
AS Saarte liinid juhatuse liige Ants  Tammleht teenis pea 0,7 mln krooni, Peeter Oopkaup üle poole miljoni ja Villu Vatsfeld ka üle poole miljoni krooni.
Nõukogu liikmetele maksti igas ettevõttes töötasudeks umbes pool miljonit krooni.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele