Kihelkonna vallavalitsuse avaliku konkursi veetranspordi korraldamiseks Vilsandi saarega võitis ainsana pakkumise teinud senine vedaja OÜ Vilsandi Liin.
Lepingu kohaselt peab vedaja tagama sõitjateveo ning saare elanikkonna esmatarbekaupadega varustamise aastatel 2009 kuni 2011, kirjutas Oma Saar. Senine leping lõppeb aprillis. Vedajal on ühendusepidamiseks Vilsandiga võimalik kasutada kolme erinevat transpordivahendit.
Lahtise veega sõidab saare vahel mootorpaat, jääkatte tekkimise ja lagunemise ajal saab kasutada valla amfiibsõidukit ning kindla jääkatte korral kelguga varustatud lumesaani.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.