K.Trans Pluss OÜ juhatuse liige Andrei Žilkini sõnul võiksid ERAA, riik ja liisingfirmad kokku leppida, et mingi arv veokeid korjatakse turult ära.
„Kui Berliini müür langes ja Ida-Berliini kinnisvara oli palju pakkumisel, siis kohalikud kinnisvara ärimehed lasid kvartaleid õhku, et nõudlust ja pakkumist tasakaalustada,“ tõi ta näite, samas ei usu ta, et riik ideed toetaks ja liisingupakkujate kahjud korvaks.
„Eestis on liiga palju liisingu autosid, paar tuhat on üle. Tekib lumepalliefekt, liisingu firmad nõuavad vedajatelt raha või lisatagatisi. See võib viia kogu turu kokkukukkumiseni,“ lisas ta.
Žilkini sõnul on veohinnad sellised, et liisingut ei ole võimaik maksta, ka ei kata need autode hoolduskulusid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Umbes pooled 8000 rahvusvahelist veolitsentsi omavatest sõidukitest on üle, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
Swedbank Liisingu portfellides on langus olnud ca 5%, sammuti märkab keerulisemate aegade saabumist SEB.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.