Umbes pooled 8000 rahvusvahelist veolitsentsi omavatest sõidukitest on üle, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
Lugeja uuris, kui palju veoressurssi näiteks Eestisisestel ja rahvusvahelistel vedudel üle on?
„Eestis on rahvusvahelist litsentsi omavaid veokeid 8000, osa nendega tehakse ka Eesti sisest tööd. Oma kogemustest võin öelda, et pooled on üle. Osa veokeid töötas seni Euroopas, kuid ka seal on mahud vähenenud. Autod on Euroopast koju toodud ja sealt need dumpingi hinnad hakkasid,“ vastas Vallbaum online-intervjuus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Veohinnad sulavad, kui kevadine lumi, kaubakogused vähenevad. Mis ootab Eesti autotranspordifirmasid?
K.Trans Pluss OÜ juhatuse liige Andrei Žilkini sõnul võiksid ERAA, riik ja liisingfirmad kokku leppida, et mingi arv veokeid korjatakse turult ära.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.