Autor: Mariliis Pinn • 19. märts 2009

Eesti Post käivitas e-õppe

Muutmaks töötajate arendamist ja koolitamist ning teadmiste kontrollimist paindlikumaks ja järjepidevamaks võttis postiettevõte kasutusele E-õppekeskkonna, teatas firma.

„E-õppega tegeleb Eestis väga vähe ettevõtteid, kuid nii suure ettevõtte puhul nagu Eesti Post, oleks e-keskkonna võimaluste mitte ärakasutamine ebamõistlik. Eelmisel aastal alustasime taustauuringu tegemist, et selgitada välja, milliseid e-õppekeskkondi kasutavad suuremad Eesti ettevõtted ning milliseid tarkvara lahendusi Eestis selleks pakkuda on,“ selgitas ettevõtmist administratiivdivisjoni juht Kaido Padar.

Padari sõnul otsustati valida e-õppekeskkond, mis kannab nimetust WebTrainer ning mille juurutamist alustati koos ettevõttega Spin TEK AS. Antud e-õppekeskkond võimaldab koostada erinevaid koolitusprogramme, laadida üles erinevaid õppematerjale, anda hinnanguid koolitustele ja edastad oma koolitussoove. Lisaks võimaldab keskkond koostada küsimustikke, nii harjutus kui kvalifikatsiooni teste ning selle põhjal teha ka tulemuste kohta statistikat ning selgitada enim tehtud vigu.

„Antud info on väga vajalik töötajate koolitusvajaduste väljaselgitamisel ja aitab tuvastada vajakajäämisi meie töötajate teadmistes ning arusaamades. Lisaks eelnevale on loodud e-keskkonda võimalik kasutada foorumite korraldamiseks ja tulevikus ka on-line konsultatsioonideks.  Praegu käib testperiood ning suvest saab sellest töötajate igapäevane koolitusvorm,“ lisas Padar.

E-õppel on palju positiivseid külgi, kuna hetke rasket majandusolukorda arvestades, annab e-õpe töötajale võimaluse õppida aktiivselt ka koolitusruumist väljaspool ning tõsta pidevalt oma kvalifikatsiooni ja arendada teadmisi.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077